پخش زنده مراسم رونمایی از سری آیفون 15

به گزارش بانوی ایران، همانطور که احتمالا می دانید، بعد از ماه ها انتظار قرار است در تاریخ 21 شهریور نسل تازه آیفون ها یعنی سری آیفون 15 رسما رونمایی شوند. با وجود اینکه اپل همیشه کوشش می نماید جزئیات زیادی از محصولات این شرکت فاش نشود، اما سال جاری هم مانند سال های گذشته تقریبا تمام جزئیات این گوشی ها لو رفته و تقریبا نکته ناگفته ای در خصوص آن ها باقی نمانده است.

پخش زنده مراسم رونمایی از سری آیفون 15

یکی از تغییرات مهم این گوشی ها، بهره گیری هر 4 مدل از پورت USB-C است که این تغییر به علت فشارهای اتحادیه اروپا عملی شده است. بنابراین کاربران سری آیفون 15 دیگر لازم نیست با محدودیت های پورت لایتنینگ دست و پنجه نرم نمایند. بعلاوه باید به بهره گیری مدل های استاندارد از نمایشگر حفره دار و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. اگر علاقه دارید از ویژگی های مهم این دو گوشی خبردار شوید، این مقاله را از دست ندهید.

در خصوص مدل های پرو هم قرار است با ویژگی هایی مانند فریم تیتانیومی، حاشیه های باریک تر اطراف نمایشگر و چیپست 3 نانومتری A17 روبرو شویم و این در حالی است که مدل های استاندارد از چیپست قدیمی A16 بهره خواهند برد. یکی از تغییرات مهمی که صرفا برای مدل پرو مکس عملی خواهد شد، بهره گیری از دوربین پریسکوپی است که زوم 5 یا 6 برابری اپتیکال را امکان پذیر خواهد نمود. برای آشنایی با تمام تغییرات دوربین های این 4 گوشی، می توانید این مقاله را مطالعه کنید. در خصوص افزایش قیمت 100 دلاری مدل های پرو هم شایعات زیادی منتشر شده که هنوز نمی توانیم با قاطعیت در خصوص آن ها صحبت کنیم.

طبیعتا در این مراسم فقط گوشی های سری آیفون 15 رونمایی نمی شوند. بنابراین باید انتظار رونمایی از اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 هم داشته باشیم که قرار نیست از نظر ظاهری تفاوت خاصی با نسل قبلی داشته باشند و فقط از نظر سخت افزاری با بهبود نسبی روبرو می شوند. ضمناً شایعاتی در خصوص معرفی ایرپاد پرو 2 مجهز به کیس دارای پورت USB-C هم منتشر شده که به غیر از همین پورت تازه، تفاوت خاصی با مدل اصلی ندارد. در نهایت باید بگوییم که در این مقاله، به تمام انتظارات خود از این رویداد پرداخته ایم.

خبرنگاران مگ، مثل همواره این مراسم را به طور زنده در صفحه اینستاگرام خود و همین صفحه پوشش خواهد داد. شما می توانید در تاریخ 21 شهریور و ساعت 20 به وقت تهران، مراسم زنده اپل را با حضور شهروز چرکچی، حسام خامنه زاده و علیرضا افشار دیدن کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2333

به "پخش زنده مراسم رونمایی از سری آیفون 15" امتیاز دهید

1 کاربر به "پخش زنده مراسم رونمایی از سری آیفون 15" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم رونمایی از سری آیفون 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید