مرسدس بنز بازهم کوچک می گردد!

به گزارش بانوی ایران، اولا کالنیوس، مدیر عامل مرسدس بنز، گزارش هایی مبنی بر ساخت یک کلاس G کوچکتر را تایید کرد. در همین حال که درباره این خودرو صحبت می کرد، طرحی از طراحی یک SUV جعبه ای در پس زمینه نشان داده شد. کالنیوس آن را به عنوان G کوچک توصیف و افزود که کاملاً الکتریکی خواهد بود.

مرسدس بنز بازهم کوچک می گردد!

به گزارش خبرآنلاین، مدیر اجرایی سوئدی مرسدس، از افشای زمان عرضه G کلاس کوچک به بازار خودداری کرد، اما از آنجایی که در حال حاضر فقط یک طرح وجود دارد، احتمالاً حداقل چند سال دیگر به جای مانده است. اولا کالنیوس اعتراف کرد که این پروژه به آسانی انجام نخواهد شد.

G کلاس کوچک برای رانندگی در جاده و خارج از آن لذت بخش خواهد بود.

روزنامه تجاری آلمانی Handelsblatt اولین منبعی بود که در ماه فوریه در خصوص G کلاس کوچکتر گزارش داد. شایعه شده که این خودرو در سال 2026 عرضه شده و بر روی همان پلتفرم MMA، سوار خواهد شد. اگر درست باشد، به این معنی است که G کلاس جمع و جورتر، از پلتفرم بدنه برادر بزرگتر خود اجتناب خواهد نمود.

پلتفرم MMA یک پلت فرم اختصاصی برای خودروی الکتریکی نخواهد بود، به این معنا که برای جا دادن موتور های احتراقی هم طراحی شده است. پس امکان عرضه Little G با پیشرانه های سنتی هم وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2331

به "مرسدس بنز بازهم کوچک می گردد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "مرسدس بنز بازهم کوچک می گردد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز بازهم کوچک می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید