خودروی عجیبی که برای علاقه مندان به بستنی ساخته شده!، عکس

به گزارش بانوی ایران، هوای گرم برای بسیاری مترادف با بستنی است، و فیات یک خودروی مفهومی منحصر به فرد به نام 500e Gelateria را بر اساس Fiat 500e Convertible برای بریتانیا ساخته است.

خودروی عجیبی که برای علاقه مندان به بستنی ساخته شده!، عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو چیزی است که ون بستنی را در آینده به تصویر می کشد. ULEZ تمام شبانه روز کار می نماید و هدف آن جلوگیری از استفاده از وسایل نقلیه قدیمی تر و پر آلاینده است. این کانسپت با سینی های ژلاتو منجمد ساخته شده که می تواند تا 30 لیتر جلاتو را در یک زمان نگهداری کند، علاوه بر لوازم جانبی مختلفی مانند مخروط ها و قاشق های متنوع.

ردیف دوم صندلی ها در 500e برای فضای داخلی سفارشی سازی شده Gelateria Edition حذف شده تا جابه جایی را تسهیل نمایند. این خودرو از طراحی دو رنگ استفاده می نماید که روح یک ژلاتریای کلاسیک و محلی ایتالیایی دهه 1950 را تداعی نموده و ترکیبی از رنگ کرم و آبی روشن همراه با رینگ های آلیاژی چند پره است.

هنگامی که سقف پارچه ای پایین می آید، می توان یک سایبان را به سبک کلاسیک بالا برد تا سایه ایجاد کند. نسخه 500e Gelateria مجهز به صدای جینگ، الهام گرفته از صداهای اپرایی ایتالیا است که رهگذران را از حضور خود آگاه می نماید.

در فضای داخلی، نسخه 500e Gelateria دارای داشبورد کرم رنگ و صندلی راننده روکش شده است.

با استیشن واگن آفرودی نو مرسدس بنز آشنا شوید/عکس

این خودروی چینی همزمان یک وانت و یک شاسی بلند است!/عکس

طبق گفته فیات، فیات 500e تولیدی معمولی بردی تا 318.4 کیلومتر را بر اساس استاندارد تست WLTP ارائه می دهد. یک باتری لیتیوم یونی 42 کیلووات ساعتی، انرژی یک موتور 118 اسب بخاری را تامین می نماید که 500e را در 9 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت می رساند. حداکثر سرعت به 150 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این خودرو رانندگی اتوماتیک سطح 2 را امکان پذیر می نماید.

طبق تحقیقات صورت گرفته به وسیله فیات، به نظر می رسد که مردم بریتانیا مشتاق مصرف بستنی هستند، زیرا 92٪ آنها بستنی را از ون خریداری نموده و 48٪ گفته اند که اگر ون بستنی ناپدید گردد، آزرده خاطر می شوند!

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 شهریور 1402 بروزرسانی: 17 شهریور 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2332

به "خودروی عجیبی که برای علاقه مندان به بستنی ساخته شده!، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "خودروی عجیبی که برای علاقه مندان به بستنی ساخته شده!، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی عجیبی که برای علاقه مندان به بستنی ساخته شده!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید