جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا؛ ماریو واندر صدر جدول را از اسپایدرمن 2 پس گرفت

به گزارش بانوی ایران، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی Super Mario Bros. Wonder در دومین هفته انتشار خود در جایگاه اول جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته و اسپایدرمن 2 را پشت سر گذاشته است.

جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا؛ ماریو واندر صدر جدول را از اسپایدرمن 2 پس گرفت

در حالی که ماریو واندر با کاهش 55 درصدی در فروش هفتگی خود روبرو شده، اسپایدرمن 2 را که شاهد کاهش 69 درصدی در فروش بوده، در جنگ صدرنشینی شکست داده است. هر دوی این بازی ها همچنان دو تا از بزرگترین بازی ها از نظر فروش در هفته اول عرضه در سال 2023 هستند. در واقع از این نظر اسپایدرمن 2 در رده چهارم و ماریو واندر در رده پنجم واقع شده است.

مجموعه متال گیر سالید نیز بالاخره عرضه شده و در جایگاه چهارم جدول نهاده شده است. این مجموعه تنها اثر نو این هفته نبود و EA Sports UFC 5 که در جایگاه هفتم نهاده شد، بار دیگر تجربه مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی را به علاقه مندان هدیه می دهد. دیگر آثار نو مانند Barbie Dreamhouse Adventures و Just Dance 2024 در رتبه های پایین تر ظاهر شده اند. در این میان EA Sports FC 24 در رتبه سوم باقی ماند و اساسینز کرید میراژ با وجود کاهش 25 درصدی در فروش هفتگی، جایگاه پنجمی خود را حفظ نموده است.

در سوی دیگر از جدول، بازی سونیک سوپراستارز در پی کاهش 72 درصدی در فروش از رتبه 4 به رتبه 15 سقوط کرد، در حالی که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom با وجود افزایش 9 درصدی در فروش، به رتبه 17 سقوط کرد.

از طرفی پنج بازی به علت افزایش قیمت دوباره وارد نمودارها شدند که از بین آن ها می توان به Dead Island 2 اشاره نمود که با افزایش فروش 309 درصدی روبرو شد. 4 بازی دیگری که این هفته با افزایش فروش خود به جدول پرفروش ها بازگشته اند، شامل بازی های Sonic Origins Plus ،Red Dead Redemption 2 ،Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredders Revenge و Gotham Knights می گردد.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 28 اکتبر 2023 (6 آبان 1402) مشاهده کنید.

نام بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
Super Mario Bros. Wonder12
Marvels Spider-Man 221
EA Sports FC 2433
Metal Gear Solid: Master Collection Vol 14-
Assassins Creed Mirage55
Mario Kart 8 Deluxe66
EA Sports UFC 57-
Hogwarts Legacy88
Nintendo Switch Sports910
Minecraft (Nintendo Switch)109

منبع: gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1402 بروزرسانی: 10 آبان 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2340

به "جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا؛ ماریو واندر صدر جدول را از اسپایدرمن 2 پس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا؛ ماریو واندر صدر جدول را از اسپایدرمن 2 پس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید